Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Přímý vstřik benzínu
Donutil, Jan ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá využitím přímého vstřikování u zážehových motorů. Vysvětluje princip činnosti a výhody oproti starším způsobům tvorby směsi. Uvádí jednotlivé komponenty a aktuální přehled nabízených pohonných jednotek. V závěru se zabývá budoucím vývojem těchto motorů.
Palivové systémy s tlakovým zásobníkem
Buchta, Martin ; Janoušek, Michal (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na vstřikovací systém s vysokotlakým zásobníkem Common Rail pro vznětové motory. Je zde popsán princip funkce, historie systému a jednotlivé funkční součásti. Práce se zabývá aktuálně používanými systémy předních výrobců, aplikací těchto systému v motorech osobních automobilů a jejich vlivem na emise škodlivin ve výfukových plynech. Ze závěru této práce vyplývá, že systém Common Rail je v současnosti tím nejlepším, co lze ve vznětových motorech osobních automobilů použít.
Passenger Vehicles Drive Unit Recent Development
Korenko, Miroslav ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
The aim of this bachelor's thesis is to cover current trends in development of propulsive units of personal automobiles. The introduction describes combustion engines and divides them into categories. The next chapters describe current development of gasoline and diesel combustion engines. The conclusion is aimed for the perspective view into the future and the problem of alternative propulsions.
Systémy přímého vstřikování paliva u zážehových motorů
Vondráček, Václav ; Rasch, František (oponent) ; Drápal, Lubomír (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přímým vstřikováním paliva u zážehových motorů. V jednotlivých kapitolách se dozvíme o principu činnosti vstřikování paliva, seznámíme se s jednotlivými základními částmi a komponenty a dozvíme se, jak tyto komponenty fungují. Dále tato práce porovnává konstrukční odlišnosti systémů některých automobilových výrobců a sleduje současný trend v této problematice s odkazem na budoucnost.
Vodík jako palivo pro spalovací motory
Polnický, Václav ; Novotný, Pavel (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
V bakalářské práci byly shrnuty dosavadní výsledky celosvětového výzkumu z oblasti spalování vodíku v motorech s vnitřním spalováním. Jsou zde zmíněny také způsoby výroby a skladování vodíku. Práce je zaměřena zejména na problematiku tvorby směsi a její zapálení. Byly zde také představeny prototypy i vozy sériové produkce různých výrobců.
Návrh zařízení pro testování vstřikovacích ventilů zážehových motorů
Přibyl, Zdeněk ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je provést základní rešerši v oblasti současných elektronických vstřikovacích systému, s ohledem na konstrukci a nároky kladené na samotné vstřikovací ventily, další částí je návrh zařízení pro testování vstřikovacích ventilů pro nepřímé vstřikování benzínu.
Palivové systémy zážehových motorů
Faiman, Jiří ; Drápal, Lubomír (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit přehled palivových systémů používaných u moderních zážehových motorů a popsání základních komponent těchto systémů. Dále bude popsána funkce jednotlivých těchto komponent a režimy provozu palivového systému při různých režimech provozu motoru. Nakonec budou charakterizovány vybrané motory s těmito systémy.
Motory vozidel Octavia
Malchárek, Miroslav ; Vopařil, Jan (oponent) ; Píštěk, Václav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá oblíbeným automobilem Škoda Octavia a využívanými spalovacími motory. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola se zabývá vývojem vozidla Škoda Octavia. Druhá kapitola zpřehledňuje používané vznětové motory. Třetí kapitola pojednává o používaných zážehových motorech.
Motor s vnitřním spalováním pro vozítka na Marsu a Měsíci
Rachůnek, Radek ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Práce se zabývá vytvořením matematického modelu motoru s vnitřním spalováním pro vozidla použitá při vesmírných misích. Obsahuje souhrn historického vývoje i eventuální budoucnost vozidel. Popisuje vnější vlivy působící na motor, sumarizuje výhody a nevýhody použití spalovacího motoru. Samostatná kapitola je zaměřena na volbu paliva s ohledem na využitelnost místních zdrojů. Další část práce se věnuje vytvoření matematického modelu dle vzorového reálného motoru. Zde je popsán postupný proces úprav pro vytvoření modelu motoru, zohledňující informace z přechozích kapitol. Součástí práce je vyhodnocení spalovacího motoru, zdali představuje vhodnou alternativu k současným pohonům.
Zařízení pro analýzu výtrysku paliva z palivové trysky
Krahulík, Michal ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je návrh a realizace testovacího zařízení pro měření charakteristiky výtrysku paliva z trysky vstřikovače vozidlových spalovacích motorů. Testovací zařízení bylo navrženo pro testování vstřikovačů pro přímé vstřikování zážehových motorů, konkrétně motoru 1.5 TSI vyskytujícího se u automobilů koncernu Volkswagen. Konstrukce umožňuje testování velkého spektra vstřikovačů pouze s malými úpravami testovacího zařízení. Návrh byl vypracován v programu Solidworks 2020. Práce se rovněž zabývá výrobním postupem jednotlivých součástek a také popisu použitých komponent pro měření a řízení testovacího zařízení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.